Zmiany, zmiany, zmiany…

Zaczęło się od pomysłu na nowy system informatyczny TAXE, system powstał, powstała również konieczność dostosowania Regulaminu do charakteru nowego systemu. Regulamin został zmieniony, a przy okazji Regulaminu, Umowa i Cennik również, w końcu okazja pojawiła się odpowiednia, a zmiany tak czy owak się szykowały. Ostatni rok funkcjonowania usługi zaowocował w wiele ciekawych doświadczeń, wskazał również kilka nieścisłości w zapisach, toteż postanowiliśmy je poprawić a całość dostosować do wymagań oraz oczekiwań zarówno rynku, jak i klientów.

Zmiany zmianami, a kto na tym skorzysta?
Wprowadzając nowe zasady, musieliśmy się kierować interesami trzech grup: obecnych klientów, nowych klientów oraz obsługi księgowej i technicznej systemu.
Dla tych pierwszych najważniejsze jest, aby nowe zasady były przynajmniej równie atrakcyjne jak stare, najlepiej oczywiście gdyby były korzystniejsze. Druga grupa, co prawda nie zna starych zasad, ale swój wybór uzależni zapewne od oferty konkurencji oraz swoich potrzeb. My zaś musimy zadbać o to, aby zmiany były takie, które pozwolą na uzyskanie wyższego poziomu obsługi, z zachowaniem profesjonalnego rozsądku.

Udało nam się.
Mało tego, w naszej opinii zaproponowane zmiany znacząco podnoszą wartość usługi bez podwyższenia jej ceny, a wykorzystując wszystkie możliwości nowego TAXE, można poczynić spore dodatkowe oszczędności. Jak? O tym następny post.