Miniaktualizacja oprogramowania Panelu Klienta

W dniu dzisiejszym odbyła się mała aktualizacja oprogramowania Panelu Klienta, dostosowując jego funkcjonalności do zmian w przepisach obowiązujących od nowego roku.
1. Faktury korygujące wyposażone zostały w możliwość skorygowania danych kontrahenta (przejęcie funkcji po notach korygujących).
2. Jako datę sprzedaży można wskazywać już cały miesiąc.
3. Z dokumentów sprzedaży usunięto oznaczenia „ORYGINAŁ” / „KOPIA”, które już nie obowiązują. Jeżeli mimo to, nadal chcą Państwo generować dokumenty z tymi dopiskami, istnieje taka możliwość przy generowaniu wydruków w formacie PDF.
4. Uaktualnione zostały moduły wspomagające nadzór limitu obrotu zwalniającego z obowiązku instalacji kasy rejestrującej (fiskalnej). Limit ten bez względu na okres prowadzenia działalności gospodarczej wynosi od tego roku 20.000,00 PLN

W związku z trwającymi pracami nad nowym modułem fakturującym i modułami ościennymi (rozrachunki z kontrahentami, API, import/export, bazy kontrahentów, bazy towarów, system kalendarza i powiadomień), powyższe zmiany zostały wprowadzone jedynie w minimalnym zakresie, koniecznym do generowania dokumentów zgodnie z obowiązującymi przepisami. Wprowadzenie pozostałych udogodnień przewidzianych przez nowe przepisy (faktury uproszczone, samofakturowanie, itp.) jest zaplanowane w obecnie tworzonym oprogramowaniu.
Jednocześnie zachęcamy do przekazywania swoich uwag, spostrzeżeń i propozycji odnośnie funkcjonowania naszego systemu fakturującego. Naszym życzeniem jest, aby nowy produkt był możliwie najszerzej dostosowany do wymagań jego użytkowników.

5 myśli nt. „Miniaktualizacja oprogramowania Panelu Klienta

  1. Michał

    A może jakiś szerszy wpis na temat samych zmian w przepisach i ich konsekwencjach? Szczerze mówiąc o większości słyszę po raz pierwszy, a nie jestem księgowym by monitorować to na bieżąco.

  2. Michał

    Mój imiennik Michał ma racje – przydałby się jakiś blog od Państwa gdzie będą opisane najważniejsze zmiany aby w przyszłości nie było problemów że faktury są źle wystawione albo brakuje czegoś w księgowości.

  3. Piotr

    No i przede wszystkim przydałaby się możliwość kasowego rozliczania. To znacznie poprawia płynność finansową firmy, a takiej opcji niestety jeszcze nie ma :(.

  4. Michał

    Spodziewałbym się jakiegoś odzewu, ale jak widać problem z odpowiedzią na blogu jest podobny jak w panelu Taxe (choć tam odpowiedź się pojawia, ale zbyt często mało konkretna).

    Jeśli jeszcze ktoś chce się dokształcić w sprawie ostatnich zmian (choć po to się inwestuję w księgowość, żeby to w ogóle przedsiębiorcy nie zabierało czasu):
    http://www.webshock.com.pl/latwiejsze-fakturowanie-od-1-stycznia-2013/
    http://www.pit.pl/nowe-prawo-2013-jak-zmienia-sie-zasady-wystawiania-faktur-11977/

  5. admin Autor wpisu

    Witam serdecznie,
    chciałbym zapewnić, że Państwa uwagi nie pozostały bez odzewu, artykuł o którym mowa w komentarzach jest redagowany, mało tego, od początku tygodnia funkcjonuje w ramach naszego biura nowe stanowisko, którego wyłącznym zadaniem będzie redagowanie tekstów informacyjnych, opisywanie przypadków księgowych oraz tworzenie innych treści pomocnych klientom w prowadzeniu działalności.
    Mamy nadzieję, że efektem jego wprowadzenia będzie znaczna poprawa procesu komunikacji pomiędzy biurem, a jego klientami.
    Pozdrawiam
    Wojciech Dudek

Możliwość komentowania jest wyłączona.