Planowana przerwa w dostępie do usługi 30 grudnia 2012

Szanowni Państwo,
w związku coraz częściej występującymi utrudnieniami w funkcjonowaniu Panelu Klienta, spowodowanymi awarią łączy internetowych doprowadzonych do naszej serwerowni, została podjęta decyzja o przeniesieniu części infrastruktury sieciowej systemu Taxe do zewnętrznej serwerowni, gwarantującej dostęp do usługi na odpowiednim, profesjonalnym poziomie.

Rozpoczęcie operacji przeniesienia zostało zaplanowane na 27. grudnia 2012, ok. godziny 23:00. Szacuje się, że potrwa ona mniej więcej 72 godziny i zakończy się 30. grudnia (niedziela). W ostatnim dniu operacji, w godzinach porannych, w celu zapewnienia poprawnej synchronizacji baz danych, wyłączony zostanie dostęp do Panelu Klienta. Prosimy o wykonanie czynności zaplanowanych na ten dzień w terminie poprzedzającym przeniesienie danych lub po zakończeniu całej operacji.

Za utrudnienia w dostępnie do usługi Taxe przepraszamy.