Aktualizacja oprogramowania Panel Klienta

UWAGA! W związku ze zmianami w bibliotekach przechowywanych w pamięci podręcznej przeglądarki, mogą wystąpić błędy w funkcjonowaniu niektórych elementów Panelu Klienta. Prosimy o dodatkowe odświeżenie okna przeglądarki z otwartym Panelem Klienta, poprzez wciśnięcie przycisku F5 lub kombinacji CTRL+F5.

W dniu dzisiejszym nastąpiła aktualizacja oprogramowania Panel Klienta TAXE. Wśród nowych funkcjonalności znajdują się:

  1. Integracja z systemem Postivo.pl
    Postivo.plJest nam bardzo miło poinformować, iż począwszy od dnia dzisiejszego, mogą Państwo bezpośrednio z Panelu Klienta Taxe wysyłać swoje dokumenty sprzedaży za pośrednictwem tradycyjnego operatora pocztowego w formie papierowej lub faxem. Aby skorzystać z tej funkcjonalności musisz posiadać aktywne konto w serwisie Postivo.pl oraz uaktywnioną usługę API:

    W celu aktywacji dostępu do konta poprzez interfejs API należy:
    – Zalogować się na swoje konto na stronie https://postivo.pl/login.php, podając login i hasło,
    – Z lewego menu z sekcji „API – integracja” wybrać opcję „Konfiguracja dostępu przez API”.
    Na wyświetlonej stronie można umożliwić lub wyłączyć dostęp do konta poprzez interfejs API. W celu aktywacji dostępu poprzez API proszę zaznaczyć pole typu „checkbox” przy „Aktywuj dostęp poprzez API”. Następnie dwukrotnie należy wprowadzić hasło, które będzie wykorzystywane przy sprawdzaniu tożsamości podczas wywoływania zdalnych metod. Dobrze, gdy hasło do API jest inne od hasła wykorzystywanego do logowania się na konto Użytkownika. […] Po wprowadzeniu wszystkich parametrów dostępu do API i zapisaniu ustawieo dostęp do konta poprzez API jest już możliwy.

  2. Drukowanie wielu dokumentów sprzedaży do jednego pliku PDF. Aby wydrukować jednocześnie wiele dokumentów sprzedaży do jednego pliku PDF, przejdź do modułu „Moje rejestry”->”Wystawione ….” (faktury, rachunki, lub inny typ dokumentów), zastosuj odpowiedni filtr zakresu czasowego, zaznacz pola wyboru przy dokumentach, które chcesz wydrukować, a następnie kliknij na ikonie PDF, znajdującej się u dołu strony, w sekcji „Zaznaczone dokumenty”.
  3. Wystawianie dokumentów sprzedaży na podstawie wcześniej wygenerowanych dokumentów proforma. Aby skorzystać z tej funkcji, przejdź do sekcji „Moje rejestry”->”Dokumenty proforma”, a następnie użyj opcji „Wystaw dokument sprzedaży na podstawie proforma” dla pożądanego dokumentu.
  4. Wyszukiwarka numerów konta bankowych Urzędów Skarbowych. Funkcjonalność przydatna dla początkujących użytkowników naszej usługi, którzy mogą jednym kliknięciem odszukać numery kont bankowych swojego Urzędu Skarbowego. Wyniki wyszukiwania mogą zostać zapamiętane i w przyszłości wyświetlane bezzwłocznie po wejściu do wyszukiwarki.
  5. Wyszukiwarka kodów PKD 2007. Funkcjonalność przeznaczona dla naszych przyszłych klientów, rozpoczynających dopiero swoją działalność gospodarczą.
  6. Obsługa szablonów dokumentów sprzedaży. Co prawda w tym momencie zaimplementowany został ogólny system do obsługi tych szablonów, ale już w niedługim czasie umożliwi on wprowadzenie dodatkowych funkcjonalności w ramach modułu fakturującego: wystawianie faktur wielojęzycznych, wystawianie faktur z dołączonym druczkiem przelewu oraz wystawianie faktur wg szablonu zdefiniowanego przez samego użytkownika.